MULJETAVALDAV SÕIDUJÕUDLUS

Jimnyl on neli omadust, mis teevad sellest päris maasturi. Eraldiseisev redelraam, suurepärased pealesõidu- ja eemaldumisnurgad ning teekumeruse ületusnurk, talasillad ja aeglustiga käigukast.

 

AllGrip Pro nelikveosüsteem

AllGrip Pro nelikveosüsteemiga Jimny sobib hästi ka tööautoks. Linnas ja maanteel saab sõita ainult tagaveolisena ning libedates oludes ja keerulisel maastikul võib vahekasti kaudu valida nelikveo. Veoskeemi saab vahetada tagaveo (2H) ja kiire nelikveo (4H) vahel kuni 100 km/h sõidukiiruse juures. Eriti rasketes oludes leiab abi ka aeglustist (4L), mille abil saab liikuda aeglaselt edasi ning kanda ratastele rohkem jõudu.

 

Keerdvedrudega 3-hoovaline jäik esi- ja tagasild

Talasillad tagavad maastikul sõites erakordselt hea pidamise. Kui mingi takistus surub ühte ratast üles, surub sild teist ratast allapoole ja parandab rehvi pidamist. Vedrustusele lisatud rooliamort vähendab omalt poolt roolile edasi kanduvat vibratsiooni.

 

Tänu kompaktsele kerele on maastikul pealesõidunurk 37 kraadi ja eemaldumisnurk 49 kraadi. Kuna teekumeruse ületusnurk on 28 kraadi, saab Jimnyga muretult sõita suurtel kallakutel ja kivisel alal ilma põrkeraudasid või põhja mõlkimata.

 

Redelraami jäikust on parandatud raamile ühe X-toe ja kahe põikitoe lisamisega. Tugev baaskonstruktsioon lisab mugavust ja stabiilsust ka maanteesõidul.

 

Tule proovisõidule