Üksnes Jimny

Maailmas on kohti, kuhu pääseb ainult Jimnyga. Legendaarne Suzuki Jimny tuleb oma 20. juubeli puhul välja täielikult uuenenud mudelina. Tähtsaim on säilinud, Jimny on edaspidigi tõeline maastur, millel on eraldine redelraam ja aeglusti.

Jimny juured ulatuvad 1970. aastasse, kui Suzuki esitles esimese autotootjana Jaapani Kei-klassi neljarattaveoga maasturit. Auto saavutas kiiresti suure populaarsuse nii nende hulgas, kes vajasid käepärast väikest maasturit tööks, kui ka tavaliste autokasutajate seas.

Kakskümmend aastat tagasi esitleti Jimny kolmandat generatsiooni, mis oli kujult oma eelkäijast natuke ümaram. Pikem teljevahe andis stabiilsust, ruumi ja mugavust. Käepärase Jimny valikusse tuli ka automaatkäigukast.

Suzuki Jimny kolmandat generatsiooni on müüdud 194 riigis 2,85 miljonit eksemplari. Nüüd aga saab kiiresti ikooniks tõusnud automudeli ajalugu uue peatüki, kui esitletakse neljandat generatsiooni.

 

Uue, 2019. aasta Suzuki Jimny mudeli välimuse osas on naastud minevikku, kuna disainerid on saanud inspiratsiooni teise generatsiooni Jimnyst. Välisilme rõhutab auto suurepäraseid maastikuomadusi.

 

Uus Jimny on saadaval viies värvitoonis. Lisaks on valikus kolm kahevärvilist kombinatsiooni, millel katus musta värvi. Sisustuses on rõhku pandud praktilisusele ja juhtimisseadmete heale paigutusele. Armatuurlaua keskele on tulnud varasematest Suzuki mudelitest tuttav hõlpsasti käsitletav multimeedia ja infosüsteemi puuteekraan.

Vaata lisavarustuse loetelu

 

Suzuki Jimny konstruktsioon on põhiosas endine ehk sellel on eraldine redelraamile kinnitatud kere. Tagasild on jäik ja seda toetavad kaks pikituge ja põikihoob. Jimny jõuülekandes jätkatakse praegust liini ehk sellel on sisselülitatav nelikvedu ja aeglustiga käigukast, nagu korralikul maasturil olema peab.

Vaata tehnilisi andmeid

 

Eelmüük ja tellimuste vastuvõtmine on alanud. Autode saabumise kohta saad täpsemat infot lähimalt edasimüüjalt.

Edasimüüjad