Ohutus

Ohutus esikohal

SX4 S-Cross tagab igakülgse sõiduohutuse – alates liiklusõnnetuste ennetamisest (aktiivne turvalisus) kuni autos viibijate kaitsmiseni võimalike kokkupõrgete korral (passiivne turvalisus). Eesrindlik tehnoloogia ja kõrgetasemeline turvavarustus sisendavad usaldust ja annavad julgust igapäevase teekonna asemel uusi marsruute proovida.

scross_airbag

Aktiivne turvalisus

Elektrooniline stabiilsuskontrolli süsteem (ESP)
ESP-süsteem aitab säilitada kontrolli auto liikumise üle, juhtides eri anduritelt saadud andmete põhjal mootori ja pidurite tööd. Kui rehvid kaotavad haardumise teekattega, reguleerib ESP-süsteem automaatselt mootori pöördemomenti ja pidurdusjõudu, hoolitsedes selle eest, et auto juhitavust ei kaotaks. ESP-süsteem kuulub kõikide SX4 S-Cross-mudelite standardvarustusse.

Rehvirõhu kontrollsüsteem (TPMS)
Rehvirõhu kontrollsüsteem hoiatab juhti rehvirõhu alanemise korral vastava näiduga infoekraanil. Süsteem kontrollib rõhku igas rehvis ventiilidesse paigaldatud andurite abil.

Nõlvaltstardiabi süsteem
Nõlvaltstardiabi süsteem aitab alustada liikumist kallakul, laskmata autol tagasi veereda, kui juht jala piduripedaalilt gaasipedaalile tõstab.

Passiivne turvalisus

Igas S-Cross-mudelis on kokku seitse turvapatja, mis võimaliku kokkupõrke korral juhti ja kõiki kaassõitjaid kaitsevad. Lisaks esi- ja külgturvapatjadele ning turvakardinatele on juhi jaoks olemas ka põlveturvapadi. Kui lapse turvatool on vaja paigaldada esiistmele, saab kaassõitjapoolse esiturvapadja välja lülitada. Kokkupõrke korral liiguvad spetsiaalse ehitusega pedaalid juhist eemale, et jalad võimalikult vähe viga saaksid.

Kerekarkassi puhul on kasutatud Suzuki TECT-kontseptsiooni (Total Effective Control Technology), mis teeb selle kergeks, ent sõitjate jaoks väga turvaliseks, kuna kokkupõrke korral suunatakse löögienergia autos viibijatest eemale. See kontseptsioon suurendab ka jalakäijate ohutust võimaliku autolt saadud löögi korral.