Täiustatud juhiabisüsteemid

Vitaras on kasutusel Suzuki täiustatud eesolevate takistuste tuvastussüsteem, mis kasutab üheaegselt nii kaamerat kui ka esiklaasile paigutatud laserit. Kaamera tuvastab keskmisel kaugusel ja kaugel asuvaid objekte, nagu näiteks jalakäijad ja teemärgised, laserandur aga lähedal ja öisel ajal ees olevaid objekte.

 

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

Sõidu ajal kasutab Vitara nii kaamerat kui ka laserit, et tuvastada ja ennetada võimalikku kokkupõrget eesoleva sõiduki või jalakäijaga. Tuvastanud õnnetuse ohu, käitub sõiduk ühel järgneval viisil, sõltuvalt olukorrast.

1. Hoiatab – teavitab juhti hoiatusheliga ja hoiatusnäiduga infoekraanil.
2. Pidurdusabi – kui kokkupõrkeoht on suur ja juht vajutas järsult piduripedaalile, suurendab süsteem pidurdusjõudu.
3. Automaatne pidurdamine – kui kokkupõrke tõenäosus on veelgi suurem, pidurdab süsteem juhi eest automaatselt ise.
Nüüd standardvarustuses mudelitel GL+ ja GLX.

Pimenurga hoiatussüsteem

Sõidurea vahetus kiirusel üle 15 km/h on turvalisem tänu kahele sõiduki külgedel olevale radarandurile, mis tuvastavad juhi nägemisulatusest välja jäävas alas olevaid või tagantpoolt lähenevaid sõidukeid. Sellise sõiduki tuvastamisel kuvatakse vastava poole küljepeeglis hoiatav LED-märgutuli. Kui juht siiski asub sõidurada vahetama, hakkab LED-märgutuli vilkuma ja kõlab hoiatusheli.
Nüüd standardvarustuses mudelitel GL+ ja GLX.

Liiklusmärkide tuvastus

Süsteem kasutab esikaamerat, et jälgida tee ääres olevaid liiklusmärke. Tuvastades kiirusepiirangu või möödasõidu keelu, kuvatakse liiklusmärgi kujutis infoekraanile, aidates juhil meeles pidada, millise märgi mõjualas ta sõidab. Mitme liiklusmärgi tuvastamisel kuvatakse juhile maksimaalselt 3 märki korraga.
Nüüd standardvarustuses mudelitel GL+ ja GLX.

Tagumise põikisuunalise liikluse hoiatussüsteem

Tagurdamisel kiirusega kuni 8 km/h, näiteks väljudes parkimiskohalt, kasutab Vitara kahte külgedel asuvat andurit, mis hoiatavad juhti teistest, näiteks küljelt lähenevatest sõidukitest. Läheneva sõiduki tuvastamisel hoiatatakse juhti nii hoiatusnäiduga infoekraanil kui ka hoiatusheliga. Süsteem aitab juhil tagurdada turvalisemalt oludes, kus nähtavus on piiratud kas ühel või mõlemal küljel.
Nüüd standardvarustuses mudelitel GL+ ja GLX.

 

Jäik TECT-alusraam

Vitara kere disain keskendub Suzuki täielikule efektiivse kontrolli tehnoloogiale (Total Effective Control Technology, TECT), mis kokkupõrke korral neelab ja hajutab löögienergiat tõhusalt.