Mootorid, mis hoolitsevad keskkonna eest ja suurendavad jõudlust
S-CROSS täishübriid – suurem kokkuhoid iga kilomeetriga
Täishübriidsüsteem pakub kütusesäästlikku sõitu nii hübriid- kui ka täiselektrirežiimil. Süsteem koosneb 1,5-liitrisest Dualjet-mootorist, elektrimootorist-generaatorist (MGU), automaatkäigukastist ja akuplokist. Viimane asub pakiruumi põranda all.
Hübriidsüsteem paneb sõltuvalt sõidutingimustest tööle kas ainult bensiinimootori, ainult elektrimootori (MGU) või mõlemad korraga. Kui sõidetakse ühtlase muutumatu kiirusega, laeb sisepõlemismootor hübriidajami akut. Samuti kasutatakse aku laadimiseks ära kogu energia, mis vabaneb aeglustamise ja pidurdamise käigus.
Nutikas kerghübriidsüsteem
1,4-liitrise Boosterjet-turbomootori võimsus on 95 kW (129 hj), suurim pöördemoment 235 Nm on kättesaadav juba madalatel pööretel, mis muudab sõitmise muretuks.
Kütusekulu vähendamiseks on hübriidsüsteemis tavalise laadija asemel 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). ISG on laadija, millel on mootori funktsioon. Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Liitiumioonaku mahtuvus on 0,384 kWh.
Käigukastid suurema sõidunaudingu tagamiseks
Uue S-CROSSi jaoks loodud käigukastid aitavad saavutada suuremat jõudlust ja kütusesäästu ning pakuvad nauditavamat käiguvahetust.
AllGrip Select – elektrooniliselt juhitav nelikveosüsteem
AllGrip Select pakub valikuid „lõbus sõitmine“, „meelerahu“ ja „suur kütusesääst“, võimaldades juhil valida sõidurežiimide Auto, Sport, Snow ja Lock vahel.
Elektrooniliselt kontrollitud nelikveosüsteemi ja valitava sõidurežiimi muutmiseks on vajutatav pöördlüliti, mille abil saab sõltuvalt teekattest või sõiduoludest valida erinevaid sõidustiile.