Tehnika
Kaasaegne ja tõhus turbomootor
SX-4 S-Crossi mootor on erakordselt suutlik, ent samas ökonoomne ja vähesaastav. Uue 1,0 liitrise Boosterjet-turbomootori suurim võimsus on 112 hv (82 kW) ja maksimaalne pöördemoment 170 Nm. Maksimaalne pöördemoment on saadaval madalatel pööretel (2000 kuni 3500 p/min), mis muudab sõitmise eriti lihtsaks ja nauditavaks.
Käigukastid
Viiekäigulise käsikäigukasti optimeeritud käikude ülekandesuhted vähendavad kütusekulu, ning kergelt toimuv käiguvahetus lisab sõidunaudingut.
Kuuekäiguline automaatkäigukast teeb sõitmise mugavamaks. Keskmine sõidukulu on seejuures vaid 5,6 l/100 km.
Veermik ja kere
Tasakaalustatud vedrustus
Vedrustussüsteem on seadistatud spetsiaalselt Euroopa teede jaoks, et saada tulemuseks parim kombinatsioon stabiilsest, mugavast ja vaiksest sõidust. Ees on kasutusel keerdvedrudega MacPhersoni küünalvedrustus, taga väändtala ja keerdvedrud.
Jäik ja kerge kere
Tänu ülitugeva terase kasutamisele on auto kerekarkass jäik ja kerge. See teeb auto liikumise stabiilsemaks ning aitab säästa kütust, muutes auto ühtlasi märksa turvalisemaks.