Suurepärane sooritus igal maastikul

Suzuki Vitara on nüüd kahe mootorivalikuga. Täishübriidne Vitara 1,5 Dualjeti bensiinimootor pakub koos elektrimootoriga suurt kütusesäästu, madalaid heitkoguseid ning rohkelt võimsust (85 kW / 116 hj) ja pöördemomenti (138 Nm). Suurepärane kütusesäästlikkus on saavutatud näiteks kahe kütusepihusti paigutamisega sisselaskeklappide lähedale ning surveastme tõstmisega. Lisaks sellele on imi- ja rõhuklapi ajastus optimeeritud muutuva klapiajastuse tarvis.

Vitara liitiumioonaku talletab energiat püsival kiirusel sõites ning aeglustades või pidurdades. Hübriidsüsteemil on kaks sõidurežiimi: Standard ja Eco. Sõidurežiimis Standard aitab elektrimootor sisepõlemismootoril kiirendada ja sõidukit kiiremaks muuta. Sõidurežiim Eco rõhub kütusesäästule. Selles on rohkem elektri jõul sõitmist ja kütusesäästu saavutamiseks vähendab see gaasipedaali tundlikkust.

 

Täishübriid Vitara kuuekäiguline AGS-automaatkäigukast

Automaatkäigukast teeb sõitmise muretuks. Hübriidsüsteemi elektrimootor tagab sujuvad käiguvahetused. Kuus käiku ja optimaalsed ülekandearvud parandavad kütusesäästlikkust.

 

Kerghübriidversioonil on 1,4-liitrine Boosterjeti otsesissepritsega turbobensiinimootor, millel on küllaldaselt võimsust (95 kW / 129 hj) ja pöördemomenti (235 Nm) väga laias pöördevahemikus. Tingimustest sõltumata reageerib Boosterjeti turbo gaasipedaali survele, unustamata kütusesäästu ja madalaid heitkoguseid.

Kütusekulu vähendamiseks on kerghübriidsüsteemil mootorifunktsiooniga 48-voldine integreeritud startergeneraator (ISG). Elektrimootori võimsus on 10 kW ja pöördemoment 50 Nm. Kerghübriidsüsteemil on järgmised funktsioonid: pidurdusenergia tagastus, sisepõlemismootori abistamine, startermootori funktsioon, pöördemomendi täiendamine ja elektriline vabajooks.

 

Kerghübriid Vitara kuuekäiguline manuaalkäigukast

Kuuekäigulise manuaalkäigukasti ülekandearvud koos diferentsiaalülekandega tagavad parima jõudluse ja vähendavad kütusekulu miinimumini. Kerge ja täpne käigukast tagab alati nauditava sõidukogemuse.

 

AllGrip-nelikveosüsteem

„Sõiduk, mis saab hakkama karmidel teedel ja on suuteline sõitma kohtadesse, kuhu autod veel hiljuti ei pääsenud“. Sellest filosoofiast lähtudes töötati 1970. aastal välja esimene Suzuki nelikveoline mudel. Sellega algas Suzuki kuulsa nelikveo AllGripi ajastu. Suzuki nelikveo tehnoloogia on järjest uuenenud, pakkudes juhtidele aina suuremat sõidumõnu, naudingut ja kindlustunnet. AllGrip-nelikveoga võid laiendada oma tegevusalasid ja veelgi täiustada oma kirevat elustiili.

 

Juhi valitavad neli veorežiimi

Vali endale sobiv nelikveo veorežiim (Auto, Sport, Snow või Lock), kasutades vajutatavat pöördlülitit keskkonsoolis. Multifunktsionaalne vedelkristallekraan näidikuteploki keskel teavitab sind valitud veorežiimist ja selle käitumisest sõidu ajal.