Ülitõhus jõuülekandesüsteem

Usaldusväärne kaaslane pea kõikide püüdluste saavutamisel: sõber enim väljakutset nõudvates oludes ja ilmastikutingimustes. Varustatud võimsate ja ökonoomsete Boosterjet-mootoritega. Saadaval ainulaadse ALLGRIP nelikveosüsteemiga. Laetud Suzuki ehedate maasturigeenidega: pingevaba rõõm rooli taga, mida täiendab maksimaalne pidamine igal ajahetkel.

 

1-liitrine BOOSTERJETi otsesissepritsega turbomootor annab samaväärse pöördemomendi kui 1,8-liitrine vabalthingav, pakkudes samas suurepärast ökonoomsust. See otsesissepritsesüsteem toob kaasa nii väiksema kütusekulu kui ka madalama temperatuuri mootori silindrites. Enamgi veel – turboülelaadur, mis surub kokkupressitud õhu silindritesse, annab suurema pöördemomendi juba madalamatest mootoripööretest alates ja muudab selle sobilikuks erinevates sõiduoludes – nii linnas, sportlikult kui ka maastikul sõites.

 

Uus, veelgi kompaktsem 1,4-liitrine BOOSTERJETi otsesissepritsega turbomootor annab võimaluse veelgi jõulisemaks sõitmiseks uue Vitaraga. Vahejahutiga turboülelaadur surub kokkupressitud õhu silindritesse, võimaldades mootoril pakkuda suurimat pöördemomenti juba 2500 pöördest alates.  Veelgi enam – ülelaadimisrõhku kontrollivad ventiilid, mis avavad ja sulgevad piirdeklappi, kiirendavad märkimisväärselt mootori reageerimist ja vähendavad kütusekulu. Otsesissepritsesüsteem suurendab veelgi ökonoomsust, kontrollides sissepritsitava kütuse kogust, ajastust ja survet. Lisaks võimaldasid lühike sisselaskekollektor ja silindripeadesse integreeritud väljalaskekollektor luua kerge ja kompaktse ning parema kiirendusega mootori.

 

Manuaalkäigukastid

Ülekandesuhted on kavandatud nii ökonoomsust kui ka jõudlust silmas pidades. Lisaks on mitmesuguste uuenduste abil muudetud käiguvahetused optimaalseks ja sujuvamaks. Käigukasti suurem jäikus vähendab müra ja vibratsiooni. 1-liitrine Boosterjet-mootor on saadaval 5-käigulise manuaalkäigukastiga, 1,4-liitrine versioon 6-käigulise manuaalkäigukastiga.

6-käiguline automaatkäigukast

Suurendatud ülekandesuhtega kõikidele käikudele pakub 6-käiguline automaatkäigukast oivalist kiirendust juba stardihetkest ning tõhusat kütusesäästu ka suurematel kiirustel. Integreeritud jahuti võimendab käigukastiõli jahutusomadusi, suurendades seeläbi ökonoomsust. Käiguvahetusi saab teha kiiresti ja kergelt tänu rooli taga asuvatele käiguvahetuslabadele, mis muudavad sõitmise nauditavaks ja sportlikuks.

 

AllGrip-nelikveosüsteem

„Sõiduk, mis saab hakkama karmidel teedel ja on suuteline sõitma kohtadesse, kuhu autod veel hiljuti ei pääsenud“. Sellest filosoofiast lähtudes töötati 1970. aastal välja esimene Suzuki nelikveoline mudel. Sellega algas Suzuki kuulsa nelikveo AllGripi ajastu. Suzuki nelikveo tehnoloogia on järjest uuenenud, pakkudes juhtidele aina suuremat sõidumõnu, naudingut ja kindlustunnet. AllGrip-nelikveoga võid laiendada oma tegevusalasid ja veelgi täiustada oma kirevat elustiili.

 

Juhi valitavad neli veorežiimi

Vali endale sobiv nelikveo veorežiim (Auto, Sport, Snow või Lock), kasutades vajutatavat pöördlülitit keskkonsoolis. Multifunktsionaalne vedelkristallekraan näidikuteploki keskel teavitab sind valitud veorežiimist ja selle käitumisest sõidu ajal.