Suzuki Ignise tehnika

Ignise täielikult uus põhikonstruktsioon järgib Suzuki filosoofiat, mis tähendab püüdlemist suurema ökonoomsuse poole, selle nimel kaalu vähendades. Tänu kõrgtugeva terase kasutamisele on konstruktsioon väga kerge, ent samas jäik. Sellel on suur positiivne mõju nii Ignise sõiduomadustele kui ka turvalisusele.

Tänu tugevale konstruktsioonile on Ignis ka mugav, kuna müratase on madal ning tarindites pole liigset vibratsiooni või helisid. Heliisolatsioon on väga hoolikalt läbi mõeldud, sest sooviti, et auto oleks vaikne, ent mitte raske.

AllGrip Auto igaks aastaajaks

Tänu AllGrip Autole mõjutavad tee- ja ilmaolude muutused juhtimist vähem ning juht saab paremini sõidule keskenduda. AllGrip Auto on optimaalne nelikveosüsteem, mis pakub juhile meelerahu nii igapäevasõitudel kui ka libedatel teedel. Seadme viskosiduri abil kantakse jõud automaatselt üle tagaratastele, kui süsteem tuvastab, et esirataste haardumine kaob.

Libisemisvastane süsteem (ASR)

Süsteem võimaldab alustada sõitu sujuvalt ka libedal pinnal. Grip Controli süsteem jaotab libedatel teedel jõu sellele rattale / neile ratastele, mis korralikult haarduvad.

Dualjet bensiinimootor

Suzuki Ignise vabalthingav 1,2-liitrine mootor arendab võimsust 66 kW (90 hj) ja 120 Nm. Võimsusest piisab sõitmiseks täiesti, kuna auto tühimass on vaid 945 kilo. Ignise maksimaalseks kiiruseks lubatakse 165 km/h ja kiirendus 0-st 100 km/h toimub tehase sõnutsi 11,9 sekundiga. Kombineeritud kütusekulu on nelikveoga auto puhul väga mõistlik – 5 l/100 km ja CO2-heide vaid 114 g/km.

Tüüp: K12C
Silindrimaht: 1242 cm3
Surveaste: 12,5
Maksimaalne võimsus: 90 hj (66 kW) 6000 p/min
Maksimaalne pöördemoment: 120 Nm 4400 p/min

Uus vedrustus

Ignise vedrustuse projekteerimisel on suurt tähelepanu pööratud kergusele. Vedrustus pehmendab hästi tee ebatasasusi ja auto tundub kerge ning stabiilselt juhitav. Ignise jaoks konstrueeriti uus vedrustus, millel on ees MacPherson-vedrud. Taga on keerdvedrudega väändetala, millele neljarattaveoga mudeli puhul on lisatud pikitalad.

Nõlvaltstardiabi

Nõlvaltstardiabi süsteemiga on kallakult liikumise alustamine lihtne. See hoiab pidurid rakendatuna kahe sekundi jooksul, sellal kui juht jala piduripedaalilt gaasipedaalile tõstab.

Mägipidur

Järsul langusel hoiab mägipidur kiiruse kontrolli all, rakendades pidurid automaatselt. Nii saab juht keskenduda maastikule ja sõiduki juhtimisele.

Süsteem vähendab auto kiiruse u 10 km/h.

Väike pöörderaadius

Ignise pöörderaadius on ainult 4,7 m, tänu millele on sellega kerge sõita kitsastel tänavatel või parkimismajas. 18 cm kliirens võimaldab pääseda suvilasse ka siis, kui metsatee on halvas seisukorras.

 Koju/sõidukini juhatavad tuled

Esituled põlevad veel 10 sekundit pärast seda, kui juht on autost väljunud. Kui kesklukustuse kaugjuhtimispuldiga avatakse auto uksed, süttivad esituled 10 sekundiks. Saatetuli valgustab teie teed sügiseses ning talvises hämaruses ja pimeduses.