Suzuki Swift 4×4 Hybrid

Suzuki Swift on nüüd saadaval ka hübriidina, millel on oma klassi parim varustus. Swift Hybrid pakub rohkem mugavust ja turvalisust. Autol on 1,2-liitrine Dualjet-mootor, Allgrip Auto nelikveosüsteem ja viiekäiguline manuaalkäigukast.

Suzuki hübriidsüsteem SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) abistab mootorit kerge ja kompaktse integreeritud startermootori-generaatoriga (ISG), millel on ka elektrimootori funktsioon ja äärmiselt tõhus liitiumioonaku, mis pakub märkimisväärset suutlikkust laadimisel ja elektrivarustusel. Tegemist on väikeautole optimaalse hübriidsüsteemiga, suurepärase tasakaaluga kütusekulu ja ruumisäästlikkuse vahel. Hübriidsüsteemi võimsus on 2,3 kW, suurim pöördemoment 50 Nm.

 

Suzuki Swift Hybrid on oma hinnaklassis parima varustusega. Standardis on LED-esituled, -päevasõidutuled ja -tagatuled; kaugtulede automaatlülitus ning udutuled. Nahkkattega kolme kodaraga rooli ergonoomiliste lülititega saab juhtida helisüsteemi, mobiiltelefoni, kohanduvat püsikiirushoidikut ja kiirusepiirikut käsi multifunktsionaalselt roolilt tõstmata. Lisaks on Swiftil elektriaknad ees ja taga, võtmevaba käivitamine ja 16“ valuveljed.

Navigatsiooniseade ja tagurduskaamera

7“ puutetundlik ekraan võimaldab intuitiivselt juhtida multimeedia võimalusi – valida muusikat, juhtida navigatsioonisüsteemi ning vabakäesüsteemi ja nutitelefoni ühenduvusi. Funktsioone saab juhtida nelja peamise töörežiimi kaudu: „Kuulamine“, „Helistamine“, „Juhtimine“ ja „Ühendus“. Nutitelefoni ühenduvusega Display Audio ühildub eelnevalt paigaldatud Apple CarPlay, Android AutoTM ja MirrorLinkTM-i rakendustega. Ühendades USB-kaabliga oma iPhone’i, võimaldab Apple CarPlay helistamist, ligipääsu muusikale, võtta vastu ja saata sõnumeid – seda nii häälkäsklustena kui ka puutetundliku ekraani kaudu. Navigatsioonisüsteem aitab sõita seni käimata kohtadesse ilma, et peaks muretsema parkimise pärast. Tagurduskaamera aitab parkida ka väikseimates parkimiskohtades.

 

Turvalisus tõstab enesekindlust

Kohanduv püsikiirushoidik

Kohanduv püsikiirushoidik kasutab millimeeterlainel töötavat radarit, mis hindab ja hoiab eessõitjaga automaatselt eelnevalt seadistatud kolme erineva pikkusega pikivahet*. Kui ees ei ole teist sõidukit, hoiab auto juhi valitud kiirust (vahemikus 40 kuni 160 km/h). * Pikivahe sõltub auto kiirusest.

1. Püsikiiruse juhtimine
Vali soovitud kiirus, kui ees ei ole teisi sõidukeid.

2. Aeglustamise juhtimine
Kui ees on aeglasem sõiduk, vähendab su auto kiirust, et sõitmine oleks turvaline.

3. Kiirendamise juhtimine
Kui ees on aeglasem sõiduk ja vahetad sõidurada, kiirendab su auto automaatselt varem valitud püsikiiruseni.

 

Jalakäija tuvastusega laupkokkupõrke vältimise abi

See põhivarustuses olev funktsioon kasutab kaamerat ja esiklaasi laserandurit teiste sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ning hoiatab kokkupõrkeohu eest. Juhi äkkpidurduse korral suurendab süsteem ratastele mõjuvat pidurdusjõudu. Kui süsteem ise hindab kokkupõrke vältimatuks, pidurdab hädapidurivõimendi sõidukit automaatselt.

1. Hoiatus
Kui süsteem hindab võimalikuks kokkupõrke eesoleva takistusega, kõlab helisignaal ning multifunktsionaalsele näidikule kuvatakse hoiatusmärguanne. Süsteem tuvastab liikumatud objektid, kui auto kiirus on 5–80 km/h, ning liikuvad objektid, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

2. Pidurdusassistent
Suure kokkupõrkeohu korral eesoleva takistusega ning järsul ja tugeval piduripedaalile vajutamisel rakendub pidurdusassistent, mis suurendab pidurdusjõudu. Süsteem rakendub, kui auto kiirus on suurem kui 5 km/h.

3. Automaatne pidurdamine
Kui kokkupõrke oht eesoleva takistusega suureneb veelgi, rakendab süsteem jõulist automaatset pidurdamist, et kokkupõrget ära hoida või selle toimumisel vähendada tagajärgi. Süsteem suudab pidurdada liikumatute objektideni, kui auto kiirus on 5–30 km/h ning liikuvate objektideni, kui kiirus on suurem kui 5 km/h.

 

Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam rakenduv sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem hoiatab juhti kuvatava hoiatusmärguande ja rooli vibreerimisega.

Tähelepanu hoiatussüsteem

Kiirusel 60 km/h või enam annab süsteem hoiatuse helisignaali ja hoiatusteatega, kui see on juhi sõidustiili analüüsides tuvastanud auto „vänderdamise“ juhi väsimuse tõttu.

 

Kaugtulede automaatlülituse süsteem

Kiirusel 40 km/h või enam rakenduv kaugtulede automaatlülituse süsteem vahetab lähituled kaugtuledeks ja vastupidi sõltuvalt teistest sõidukitest ja ümbritsevast valgusest.

 

Selged ja stiilsed mõõdikud

Siidise viimistlusega kroomäärised kaunistavad kahte peamist kellakujulist näidikut, kus rõhutatult vahelduvad punane ja valge värvitoon. Selge ja sportliku kujundusega mõõdikud näitavad ka jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaset ning sedagi ümmarguste kellakujuliste näidikutena. Kaasaegne 4,2“ TFT LCD-ekraan näidikuteploki keskel informeerib juhti täpselt ja arusaadavalt auto käitumisest ja kasutusest, nagu näiteks külg- ja pikikiirendus, mootori võimsus ja pöördemoment, kiirendus- ja pidurdusjõud.

Broneeri proovisõit